سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
دکتر "محمد الهندی"

حوزه/ الهندی گفت: علی رغم وجود همه علامت‌ها و نشانه‌های تفرقه، امت اسلام امت واحدی خواهد شد و این رژیم اشغالگر را از مسجد الاقصی و قدس و فلسطین خارج خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در وبینار نهم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و ایام هفته وحدت، اظهار داش: در غرب، با ادعای مبارزه با تروریسم در تلاش برای بدنام کردن اسلام و رسول اکرم(ص) که رحمتی برای بشریت است، هستند.

وی ادامه داد: امت اسلام با نشر فتنه محاصره شده‌ تا غربی‌ها منابع و ثروت‌های آن را در دست بگیرند.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: امروز رژیم صهیونیستی غاصب در پی سیطره بیشتر بر امت اسلام است و هدفش تنها به دست گرفتن سرزمین فلسطین نیست، بلکه می‌خواهد تمدن، فرهنگ، تاریخ امت اسلامی و مقدسات آن را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی دست به خشونت و کشتار و ایجاد فتنه بین فرزندان امت می‌زند تا حاکمان ترسو، روابط خود را با این رژیم تقویت کنند و به این ترتیب کل منطقه را هدف قرار دهد و تحت سیطره خود درآورد.

الهندی تصریح کرد: اما اسرائیل ضعیف‌تر از آن است که به تنهایی علیه ایران اقدامی کند، ضعیف‌تر از آن است که از خود و کشورهای عربی که با آن دست به عادی‌سازی روابط زده‌اند در مقابل مردم قهرمان فلسطین و مقاومت، اقدامی کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سخن از تهدیدات رژیم صهیونیستی، چالش مقاومت در غزه و از برنامه هسته‌ای ایران و موشک مقاومت در لبنان است، اما نمی‌دانند که این امت، واحد است و جز بر اساس حق، متحد نمی‌شود.

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین یادآور شد: علیرغم وجود همه علامت‌ها و نشانه‌های تفرقه، امت اسلام، امت واحدی خواهد شد و این رژیم اشغالگر را از مسجد الاقصی و قدس و فلسطین خارج می‌کند.

وی تأکید کرد: قدس تا ابد باقی می‌ماند و قطب نمای امت خواهد بود، ما هم از هر گامی که در جهت اتحاد بین ملتها و کشورها برداشته شود، استقبال می‌کنیم.

وی ابراز کرد: ما باید از مجاهدین فلسطینی و اسرایی که در زندان‌ها دست به اعتصاب غذا زده‌اند و از مقاومت آنها حمایت کنیم.

الهندی ضمن طلب رحمت برای آیت الله تسخیری و دیگر درگذشتگان عرصه تقریب، گفت: از علمای شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی می‌خواهم تلاش خود را برای تقویت وحدت امت و مقابله با متجاوز به کار گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha